tisdag 26 oktober 2010

Tänder på mej.

Jag har varit hos tandläkaren pga en visdomstand som är på väg upp. Det första hon frågade var om jag ville dra ut den, jag sa nej. Jag ångrar mej lite nu.
Istället fick jag röntga tanden för att se så den växer rätt, tandläkaren gjorde rent i fickan framför tanden och så fick jag lära mej hur jag skulle borsta.

Nu sitter jag här med ömt tandkött, det ömmar faktiskt ner mot halsen och allt känns svullet. Jag blev lite sugen att ta hundarnas dentastix och tugga lite på för det kliar i köttet.

Men det kostade mej bara 100 kr och då fick jag en tandborste att ta med hem.
Dagens besvikelse: Jag fick inget bokmärke. Jag hade verkligen uppskattat ett med en ängel på.

3 kommentarer:

  1. Ja jag har inte varit till tandläkaren på 10 år så jag hade rabatter sparade.
    300 kr sen tidigare och så fick jag 150 kr för "att jag blivit äldre".
    450 billigare blev det. Fråga mej inte riktigt hur.

    SvaraRadera