tisdag 19 oktober 2010

HSB 2.0

Det har tillkommit saker i mitt hem som jag inte visat på bloggen. Jag kanske ska passa på nu.

20100922100Peter var rädd för mitt “tryne” från IKEA. Han tyckte att spegeln var hemsk eftersom den förvrängde så mycket. Dessutom var den knallblå. Vårt badrum är aprikost, en färg som lämnar mycket att önska. Men för att matcha och för att låta Peter ha sina nerver kvar i kroppen så köpte jag en ny förvaring.  Och sen dekorerade jag den med mina hårspännen. 20100923101Av Ann-Louises underunderbara moster Åsa fick jag äppelpaj OCH FORMEN!! Jag blev så glad att jag tjöt och pussades. För ljusblått med vita prickar är min älsklingsfärg! (pajen var förövrigt supergod)20100925106På Tulavippan utanför Borlänge hittade jag det här snygga stringbordet. 235 kr och då ingick ostadigheten. Men tjusigt som fan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar