onsdag 20 oktober 2010

Andra dagen som arbetslös!

Visst har jag varit arbetslös sen i augusti men det har ju hela tiden dykt upp extrajobb. Varje vecka har jag haft något men den här veckan är det bara 2 dagar, torsdag och fredag som jag ska jobba. Jag lovar er att en endaste dag hemma med tre hundar nästan drev mej till vansinne.
Skitsur, trött och väntade på att det skulle bli kväll så jag fick lägga mej.
Men i dag har jag haft besök, jag har varit springflicka, snart väntar en hundpromenad och på lördag ska jag till Garberg och äta sockerkaka.
Livet blev mycket gladare.
Det enda smolket i glädjebägaren är min överläpp. Ena sidan svullnade upp till enorma proportioner och kliade. Jag ser helt enkelt inte riktigt klok ut. Varje gång jag känner med fingrarna eller klämmer ihop läpparna börjar det pulsera igen.
Jag tror att jag är allergisk mot minusgrader, snö och vinter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar