lördag 16 oktober 2010

I ♥ Britta!

Att shoppa på House of Olivia i Mora är bland det bästa jag vet. Tack vare Ann-Louise och världens bästa mostrar vågade jag gå in där och nu har mitt VISA gått varmt.
Så fort jag går in där så kommer känslan “jag vill köpa nåt” och slår mej i bakhuvudet. Som ett barn går jag runt i den lilla lilla proppfulla affären och tafsar på allt. Jag vill ha allt, allt.
Och så har vi affärsföreståndarinnan, världens bästa Britta som nästan frivilligt går ner i källaren och hämtar upp årets julkulor för en liten förhandstitt. Dessutom så har hon så jäkla bra musiksmak!

DSC_0143Kakfat 75 kr, dekor ca 50 kr båda från House of Olivia, kupan kostade 50 kr på loppis. DSC_0148Krona på fint band 36 kr på HOO, prickigt band 10 kr/m från HOO. DSC_0156 Ljusstake i fattigmanssilver för 55 kr från HOO.DSC_0161 Doftljus Itsy Bitsy, mandarin bliss från HOO 45 kr.DSC_0167Bettan och Jaqline kom förbi och efterhandsfirade min 30-årsdag. Jag fick muffinsformar, höga muggar och parfym. Muggarna ska jag använda till varm choklad med grädde och marshmallows. Parfymen kom från Versace. Den heter Versus och luktar fantastiskt gott. Jag ska nog spraya lite på mina sängkläder :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar