tisdag 3 november 2009

Juuuuul juuuuul stråååålande juuuul

Jag har ordnat de första julklapparna och det har knappt blivit november. Det är nog det som kallas hysteriskt.
Men de är inte hemgjorda så det är inte allt för hysteriskt.
Och som vanligt säger jag att det inte ska bli så dyrt, att det inte ska handlas i parti och minut. Men jag vet minsann hur det här kommer att sluta, presentpapper överallt, klappar i massor och en Peter som inte tycker att gran är så nödvändigt.
Jag tycker att gran är nödvändigt, så här gick det till 2007 och det här var den stora julgranspåklädningen 2008!
Gran ska det vara, det säger Momsie på bestämt!

3 kommentarer:

  1. Jag är en riktig julfanatiker! Jag ska börja handla julklappar nu, för jag lyckas alltid köpa i sista sekund...
    Och julgran det är ett måste, fast jag har fått gjort avkall på det sen jag flyttade hit jag bor nu, det finns ingen plats... så vi har en ute ist, fast bara med belysning då ;-)

    SvaraRadera
  2. Fiiiiiin gran! Jag älskar julen. Älskar älskar älskar. Köpte en toppenfin julkula på åhlens förra året, en liten tekanna. Så gullig.

    SvaraRadera