lördag 7 november 2009

Åhléns julpynt

Jag ÄLSKAR Åhléns julpynt, jag köper något varje år, så min gran brukar se ut som en loppis eftersom det är sällan jag köper traditionellt julpynt. Den där rosa flamingon som fanns förra året ångrar jag fortfarande bittert att jag inte köpte (JO cilla, man kan ha rosa flamingos i granen)
I år blev det så här DSC_0398En ganska ful påse från Åhléns DSC_0399fylld av papper DSC_0400och en prima ballerina full av silverglitter DSC_0401en glaskula DSC_0405 med rosor och strassDSC_0410 på mitt köksbord finns två julklappar men jag säger inte till vem

DSC_0412

Jag själv fick ett “pärlhalsband” tills i kväll (körslaget"!). 45.50 på åhléns.

6 kommentarer:

  1. Linda, en rosa flamingo hör lixom inte julen till?! Jag hade inte sagt nått om det varit en rosa ren eller bock eller tomte, men en flamingo av alla dess djur:/ Jag ska allt kidnappa din flamingo som förstör julstämningen. Muahahaha :D

    SvaraRadera
  2. Cilla du är OND!! Jag har ju faktiskt inte köpt nån flamingo, men jag hittade en jättefin julgransgris på åhlén som jag önskar mej i julklapp. Den ligger precis efter kassan i en plastlåda tillsammans med färgglada ugglor och en påfågel. Den kostar 95 kr!

    SvaraRadera
  3. Tur för dig att du inte köpt ngn, en gris kan jag tänka mig å köpa till dig, för man äter ju lixom gris på julbordet det är lite juligt å ha en gris, men väldigt o-juligt å ha en flamingo!!!

    SvaraRadera
  4. Men en rosa flamingo vore klockren i Lindas gran....är tämligen säker på det =O)

    SvaraRadera
  5. Oj har du redan börjat köpa julpynt?! :)

    Jaghar stativ..och fjärrutlösare :) inte här i sthlm dock ;) Och när jag är hemma så har jag aldrig någon vägg att stå mot så det har inte blivit så använt..HMM ;) HAHA

    SvaraRadera
  6. Men du, hallå... Den där tv-kannan som skymtar bakom de två hemliga julklapparna, en sån har jag! Använder du din? Håller den varmt?

    SvaraRadera