onsdag 11 november 2009

Ingen höjdarfotograf

Jag ville visa hur fint jag gör min frukost/lunch/brunch men eftersom jag och kameran inte var riktigt sams blev alla bilder suddiga och med konstigt ljus. Men håll till godo med det som blev. DSC_0419 - KopiaHär är först och främst ett paket (som inte hör hemma i smoothie), det har jag skickat till nån som bor på en soffa. DSC_0424 - Kopia Man tar bär så mycket som man vill, gärna mycket. Håååning, en matsked, 1 dl grädde, pumpa-och linfrön och så behöver man nån form av stavmixer.DSC_0428 - Kopia Jag har använt hallon och blåbär, frysta. De tinas i micron.DSC_0431 - KopiaJag hittade en lite brun banan i fruktskålen som jag oxå tog med. DSC_0433 - KopiaMan klickar i håååning.. DSC_0441 linfrön & pumpafrönDSC_0444 DSC_0446häller i de tinade bären DSC_0449 jag blandade grädden med nån msk mjölkDSC_0450Sen är det bara att mixa ihop DSC_0451Och så blir det så här fint och gott.

4 kommentarer:

  1. Men. JAG bor ju på en soffa!

    SvaraRadera
  2. Ja madde just du bor på en soffa och det är ett litet turkost paket som är på väg till en soffa.

    SvaraRadera
  3. Smällgott med smoothies! =) Jag brukar dock ha bären frusna så den blir extra iskall! =)

    SvaraRadera