söndag 7 februari 2010

Snurrig smaskig smoothie

Jag är så tjurig och morgontrött, hela världen är emot mej och ingen älskar mej. Så är det även när jag fått sovmorgon och borde vara glad. Stadig frukost är inte att tänka på så det blir smoothies, nästan jämt. Jag brukar ha hallon, blåbär, grädde, mjölk, honung och linfrö men inte i dag.

På Ica Maxi fanns det smoothiefrukt, fyra små påsar i en stor påse. Banan, mango och ananas! Jag köpte den. Jag har oxå god morgon juice, fast jag gillar Brämhults bättre…DSC_0299 Jag blandar frukt och juice i mixernDSC_0306 Jag har i två matskedar linfrön för tarmfunktionen.DSC_0310 Sen mixar jag alltsammans.DSC_0312Sen blir det något som ser ut som gallspya med myror men som smakar solsken och sommar.DSC_0317

Känsliga mornar micrar jag frukten innan jag mixar den men i dag är jag iskall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar