söndag 28 februari 2010

Clinique

Nu har jag provat mina cliniqueprover! Det var en märklig känsla. Tvålen var jättebra, sminket bara försvann och jag blev som en bebisrumpa (inte kladdig och bajsig) men sen kom ansiktsvattnet.
Jävlar i min lilla låda vad det sved, ögonen tårades och Peter (som fick lukta på mitt ansikte) ville äta upp bomullstussen eftersom det luktade hembränt.
Mycket spännande känsla.
På Åhléns sa de att det skulle ta ca två veckor innan man kunde vara säker på resultatet. Mina prover kommer att ta slut på några dagar så jag hoppas verkligen att vi ser ett resultat innan dess.
Jag vill ju inte börja förbruka produkter för 315 kr om det inte blir bra.
Den gula krämen är verkligen fet, men tydligen inte tillräckligt fuktande så jag fick smörja efter med min vanliga ansiktskräm.
Flickorna på Åhléns sa att 3stegssystemet bara ska ses som rengöring, inte återfuktning.
Nu måste jag köpa en dagkräm OCH en nattkräm oxå.
Det är dyrt att vara kvinna. Tänk om det här RUT-avdraget kunde gälla skönhetsprodukter istället för hushållsnära tjänster.
Om man städar själv är det i alla fall gratis. All smörja kostar ju!

3 kommentarer:

  1. Men du ska ju inte ha ansiktsvattnet i ÖGONEN för tusan bövelen! Fast nog kan du låta Peter äta upp tussen. Det är ju sprit. Det som inte dödar härdar. Bara han inte blir sjuk till på torsdag för då ska han till LULEÅ!! Hit borde du också komma! Oj, vad jag kommer att vara trött på fredag...

    SvaraRadera
  2. Cliniques produkter är väldigt starka. Skulle hellre ha bensin i ansiktet än deras ansiktsvatten. Helst skall man satsa på ett alkoholfritt ansiktsvatten som lugnar.

    SvaraRadera
  3. Nu sitter jag i skolan och skrattar högt med både dig och Peter, klasskompisarna tittar konstigt men vad bryr jag mig om det. Du är så härlig.

    SvaraRadera