måndag 13 september 2010

Att resa med onda fötter.

Jag har kronisk urticaria, nässelutslag för jämnan alltså. Det är inte vackert, det är inte skönt men det är inte livshotande direkt. Urticarian har gjort min hud känslig, överkänslig faktiskt. Jag har svårt för värme och kyla, tryck, stress och sömnbrist.
Dåliga skor är mitt stora bekymmer när jag ska ut och resa. Vi går alltid mycket, det är varmt och jag är tung.
Fötterna svullnar och kliar, har jag dåliga skor blir det värre.
Nu packar jag och hoppas på det bästa. Foppatofflorna ska nog få hänga med trots att jag tycker att de är asfula. Lila remsandaler är snyggare men de kommer att göra ont.
I garderoben står ett par ganska fula ballerinaskor som oxå är syndigt sköna men de är en halv storlek för stora. Bra om fötterna svullnar…

Det här är inte jag, men så här kan jag se ut.

Bilden har jag snott här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar