fredag 29 april 2011

De första jordgubbarna.

Hamnade på muffins, ganska fula muffins. Smaken kan jag inte uttala mej om än men snart så.DSC_0257 DSC_0258  Till maten drack jag smultroncider med frysta hallon & blåbär, det är smaskens. Även om middagen består av tomatsoppa på tetra, stekt bacon och creme fraiche.DSC_0252Jag måste skryta lite med mina fina burkar, de gröna med stjärnor på innehåller vetemjöl, i den ljusblå kockums finns det smör och sockret har jag i rose brand. DSC_0253 Ogräddade muffins, de såg riktigt goda ut redan här. DSC_0254 DSC_0256 Den här kom med posten i dag, 99 kr på tradera. Jag är väldigt nöjd med tanke på att min andra kostade 240 kr på loppis. Den är till råga på allt lite bucklig. Den nya är slät och fin, dessutom har den ett häftigare lock.DSC_0259

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar