lördag 2 april 2011

Dags att hänga upp hyllör!

Eftersom jag är från Orsa så säger jag hyllör istället för hyllor, men det är faktiskt bara en hylla som ska upp.
Igår kväll dök LajsaFajsa upp med en hylla och en paradhanddukshållare från hennes moster. Jag vet dock inte riktigt var jag ska ha dem, men det lär väl lösa sej. Min kropp vrider sej i ångest över att behöva göra hål i de nya tapeterna.

Det är meningen att jag ska släpa mej till Mora för att hämta ut två lampor oxå, en klotformad och en kinderäggformad. Jag har ju hängt upp den gamla lampan i köket och Peter hatar den lika mycket som jag hatar galna käringar.

Jag ska även färga håret och raka valda delar på kroppen eftersom jag snart har mer hår på kroppen än vad Peter har.
Min lugna lördag liksom försvann, men ikväll är det middag på café med en flock människor.

3 kommentarer:

  1. Svar: haha men e.l.f är ju i alla fall riktigt billigt :) Vore väl värre om jag fick dig o beställa hem snordyrt smink? ;)

    Vad klickade du hem då? :) *nyfiken*

    SvaraRadera
  2. Då vet jag äntligen var min arbetskamrat som kallade en av de boende för "Helmör" härstammar från! :)

    SvaraRadera
  3. Kan du inte slänga upp den på en hylla och sätta igång 10sek utlösaren? Så gör alltid jag :) Du får be någon av dom du ska käka med o ta en bild så jag får se :D

    Jag ska tyvärr sitta i en bil fram och tillbaka till Malung nu, så kul ska jag ha ;D haha! Hoppas jag hinner hem i ok tid så man kanske kan göra något kul denna lördag :)

    e.l.f är kanon för man får helt ok produkter för pengarna :) Jag har inte köpt många produkter som jag ratat än så länge faktiskt, känns bra :D

    SvaraRadera