fredag 10 december 2010

Stillestånd…

Lägenheten har dammat igen, bloggen står stilla, jag hänger i Sälen mest varje dag.
Och nu har jag fått någon sorts magkatarr, hela natten har jag farit runt i sängen och gnytt. Jag pratade med Peter vid 23.30 igår och var nästan hysterisk över att han åkt och lämnat mej med mina smärtor. Jag lovade honom dock att söka läkare så snabbt som möjligt.
I morse sket jag i att fara till Sälen, det får ske i morgon istället. Jag ringde vårdcentralen och fick en tid. Doktorn klämde på mej och skrev ut tabletter.  Han rådde mej att äta kokt fisk… jag valde kokt kyckling. Med lite ris och en liten liten klick beasås, även om det säkerligen strider mot magkatarrsreglementet.
Nu har magen slutat göra ont så jag hoppas på att få sova i natt för i morgon far jag västerut, först till Sälen för att jobba och sen till Närsjö för att hälsa på Carola.
Toria har fyllt år och tydligen så är det barnkalas i det Perssonska hemmet, det serveras laktosfri glass. Jag hoppas man får äta laktosfri glass när man är så sliten som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar