lördag 4 december 2010

Linda är

Jag tittade nyss in på Annas blogg och blev inspirerad att söka på mitt namn + är. Alltså Linda är och sen se vad som dyker upp.
Det första jag fick upp var
Linda är död.  Lite märkligt med tanke på att jag var på begravning igår. Men själv känner jag mej skapligt levande.
Linda är… Linda. Ja i högsta grad även om jag känner mej lite avtrubbad idag.
Linda är världens vackraste VM-fan. Vacker? Ja! VM-fan? NEJ!!!!
Linda är besatt av sitt utseende. Besatt och besatt, lite upptagen är jag väl…
Linda är en snigel. Slemmig och långsam, nej!
Linda är en av årets uppstickare. Kan de mena inom godisbranschen? Jag har planerat att sälja mest godis i Sverige i vinter.
Linda är en pålitlig blodgivare. Pålitlig på så vis att jag aldrig ger blod, kanske.
Linda är gravid. Nej bara tjock precis som vanligt och för att verkligen dementera så är jag lite mensig oxå.

1 kommentar:

  1. Jag tänkte också göra denna. Men när jag såg vad det stod om mitt namn så ville jag inte lägga ut det. Kolla får du se.

    SvaraRadera