torsdag 22 oktober 2009

Kväll i HSB!

Köket ser ut som fan efter lite intensivt bakandeDSC_0164 Eftersom det är dagen innan löning och jag har haft annat för mej än att springa i affärer så finns det inte så mycket kul att äta. Men kaviar hittade jag DSC_0166 Och ägg (fast de hade jag köpt i dag)DSC_0167 Jag vet att alla andra bloggerskor dricker juice och te till sina smörgåsar, men jag dricker oboy! Leve barnet i mej. Bella fick ett halvt kokt ägg hon oxå. Jag trivs bra med varelser som tycker bättre om vitan än om gulan på ägget. Bella är en sån. Eller Bella äter allt som man ger henne. Så hon är mest glad över att hon får ägg. Hon skiter i om det är vitan eller gulan.DSC_0171

6 kommentarer:

  1. Ja det var det verkligen. Det tyckte hunden oxå.

    SvaraRadera
  2. haha jag dricker också oboy ;) flytande godis ju! haha ;)

    SvaraRadera
  3. Vi på Åsen / Lena23 oktober 2009 kl. 13:03

    Nej nej...kaffe med mycket mjölk ska det vara till mackorna =O)

    SvaraRadera
  4. men åååhhh, skickade ju en kommentar. jag såg Peter idag, jag glodde så mkt så jag höll på att hojja över en pensionär :( Peter gick vid Stadshuset med kameran i högsta hugg, han trodde väl att jag var ett LK fan, men jag är ju ett fan av dig...det verkade mkt konstigt om jag hade hoppat av min cykel för att säga att han skulle hälsa till dig. Kram på dig! Jis

    SvaraRadera
  5. MM..va gott med o-boy! Så gott till en nybakad brödskiva med ost på gött gött..

    SvaraRadera