torsdag 15 oktober 2009

Klippt!

I förmiddags gick jag (som alla borde göra) till Salong Huvudgatan för att trimmas8Min frisör Pernilla klippte alldeles strålande och introducerade hårprodukten Dust it i mitt liv. UNDERBART! Jag fick till och med ansvaret för den härliga borste som används för att borsta bort hår som hamnar i ansiktet under själva klippningen.7 Sen åkte jag till Mora med Cilla och Rebecka. Dexter och Bella var oxå med. DSC_0162Rebecka letade efter nätstrumpor till Körslaget på lördag.2Hon passade på att kolla håret oxå.5 Cilla hittade strumpor4  som hon hastigt förälskade sej i.DSC_0182 Jag själv köpte blå rosetter till håret och nylonstrumpor med söm. De fanns faktiskt i min storlek!!! Tack för det Lindex. 1   Tyvärr så hade jag fel inställning på kameran så det blev inte så bra bilder… Bättre lycka nästa gång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar