torsdag 31 mars 2011

Jag längtar

efter lediga dagar. Sälen tråkar ut mej och helst vill jag sitta på balkongen med en bok och jäsa i solen.
Igår städade jag ur lägenheten, killen som ska flytta in där köpte köksbord, stolar och tvättmaskinen. Det var tacksamt att slippa släpa ut det.
I dag ska jag lämna in nycklarna och så var det problemet ur världen. Nu är det bara huset kvar, det ska blir skönt att kunna fixa här utan att lägenheten tynger.
En kartong i taget och mycket ner i källaren så jag slipper se det. Vi ska ha loppis i garaget i sommar, det tycker jag att ni ska lägga på minnet. Hedvägens loppmarknad alltså.

Morgonljuset i mitt kök är trevligt, det är nästan synd att sätta upp gardiner. Men det ena fönstret är så fult att det måste göras.

 DSC_0142 DSC_0143 DSC_0146 DSC_0147 DSC_0148 DSC_0150

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar