torsdag 17 mars 2011

Äntligen hemma.

Vi har flyttat nu, allt är en röra och jag tappar bort mina nycklar var eviga dag. Här är rörigt och tydligen så är spisen som ingick i husköpet fullkomligt galen. Den stormkokar all vår mat, även om man vrider ner till 1:an. Så vi har ätit bränd mat flera dagar i sträck. Men den fina tvättmaskinen funderar perfekt.

Eftersom att huset såg helt vansinnigt ut lät vi tapetsera om alltsammans innan vi flyttade in.
Nu är det ljust och fräsch, det är väldigt skönt. Jag tänkte bjuda på lite bilder, de är väldigt förskönande eftersom jag låter er slippa undan flyttkartonger och Peters alla böcker och LP-skivor. (gud vad jag önskar att alla skivor låg på små små minneskort)

DSC_0109 DSC_0111 DSC_0116 DSC_0117 DSC_0118 DSC_0120 DSC_0122 DSC_0124

7 kommentarer:

  1. Härligt, hoppas ni ska trivas riktigt bra!

    SvaraRadera
  2. Fint! Jag längtar tills vi får se lite större perspektiv men jag vet hur det är. Det var inte så länge sedan vi var nyinflyttade. Huvvaligen!

    SvaraRadera
  3. Dyker ner någon dag. Missade ju huset i lördags =)

    SvaraRadera
  4. Fiiina tapeter! Jag alldeles kissar ner mig!

    SvaraRadera
  5. Anna: När kartongerna har packat sej iväg (haha) ska jag visa hur alltihop ser ut.
    Dessutom så ska jag slänga in en bild på vårt nya kylskåp när jag hittar mitt andra objektiv.

    SvaraRadera
  6. Glömde ju säga att tapeterna ser alldeles, alldeles underbara ut. Så Lindaaktiga =) Och lampan....wooow!

    SvaraRadera
  7. Gunilla: Lampan har jag lånat av Lisa som köpt den av min tremänning Doris. Den kommer nog aldrig mer tillbaka till Lisa.

    SvaraRadera