torsdag 24 mars 2011

Äggmacka i mitt nya kök.

Peter och Stefan var på ikea i tisdags och kom hem med en massa bra saker. En tv-bänk och en sänggavel tex.
Jag älskar att skruva ihop ikea-möbler så jag gav mej i kast med tv-bänken när jag kom hem från jobbet igår.
Tyvärr så blev jag avbruten, jag hade lovat att laga mat. Men jag återupptog skruvandet efter middagen.

Nu står den på sin plats, dock utan ben. De var för höga och för fula för att få vara med. Om det är nån som vill ha dem så står de utanför våran ytterdörr.
Grannarna kommer snart att ringa polisen för vår gård ser ut som ett skrotupplag. Det är halva banankartonger, filtar, en dunk mm som pryder vår trapp. Men bara jag får en dag ledig så ska jag fara till soptippen och kasta allt.

Vårt hem kommer aldrig att bli klart så jag bjuder på några små bilder, mitt vanliga objektiv har kommit bort så jag fotar med ett 55-200 objektiv. Jag får stå på långt håll och ändå få närbilder så ni får nöja er med småsaker ett litet tag till.DSC_0127 DSC_0129 DSC_0133 DSC_0134 DSC_0137 DSC_0140 DSC_0142 DSC_0143

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar