lördag 5 februari 2011

Rent-a-wife

Är det sinnessjukt att av fri vilja åka hem till folk och städa helt oombedd?
Det har jag gjort i dag, trots att Lisa hatar när jag städar hos henne. Det eftersom jag kastar bort saker.
Jag skulle bara ta ut hundarna när hon jobbade men sen tyckte jag att det var så stökigt att jag började städa lite.
Jag höll på i 4 ½ timme och jag gjorde rent hall, kök och badrummet. Det var en fröjd att skrubba och plocka hos någon annan.

Hon blev chockad men glad när hon kom hem.
Jag funderar på om det är nån mer som behöver samma behandling.

2 kommentarer:

  1. En sån vän som Du skulle jag också vilja ha. Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Söta Linda!
    Vad sägs om en tur till Lund? Oh, vad jag skulle prisa dig! Allt du vill ha fixar jag till dig,om bara jag får hjälp med plock, plock, bära ner i källaren, hjälpa mig göra en matplats, städ mm mm!!

    Dock, med tanke på att du inte ska slita ut dig o avståndet får jag nog fixa själv, suck

    och så;
    BÄSTA LINDA & PETER

    GRATTISKRAMAR I MASSOR o LYCKA TILL
    MED NYA HUSET! SÅÅ KUL

    BAMSEKRAMAR
    BABBIS I LUND

    SvaraRadera