torsdag 4 mars 2010

Diana!

Jag har köpt diana! Den på tradera blev dyrare än att köpa en ny på kaffebrus.com så jag köpte en ny.
I och för sig så fick man inte med någon film på kaffebrus men jag ska ju ha 120-film i färg nu.
Jag försöker läsa Peters fototidningar men jag tycker att de är trista, tråkigt skrivna och allt handlar om att förvränga sina bilder i photoshop. Jag vill ju bli en bra fotograf, inte en bra förvrängare.
Jag försöker hänga på fotosidan.se men tycker att även det är lite tråkigt eftersom det bara är teknik och bilden som man får kommentera, inte själva motivet. Dessutom är många av medlemmarna vansinnigt pilliga med småsaker, som tex skiftande färger, precis var skärpan ligger. Sånt som jag faktiskt skiter i.

Nu ska jag gå min egen väg och öva för mej själv, om jag hittar nån likasinnad så är det bra. Annars kvittar det.
Men håll tummarna för många fotostunder som resulterar i många fina bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar