onsdag 23 november 2011

På facebook

Jag har facebook, ibland blir det tydligt att jag har accepterat mer eller mindre puckon som “vänner” på face.
När jag ser sånt här så blir jag en aning grinfärdig och skitnödig. Det är säkert ment som ett skämt men jag tycker inte att det är det minsta roligt. Bara förnedrande och fientligt.

Kvinnan är som en korsning av indian & schäfer....
Antingen är hon på krigsstigen eller också så sitter hon på arslet och morrar!

Är det nån som inte får en klump i halsen?

3 kommentarer:

  1. ja förlegade och torra skämt utan botten finns det gott om..

    Jag är väldigt noga med vilka vänner jag har på facebook, man får konstiga förfrågningar ibland men jag tackar nej...ser inte vitsen med att alla ska vara vänner med alla sina bekantas kusiners bekanta typ..

    SvaraRadera
  2. Det där kallar jag inte ens humor.

    SvaraRadera
  3. Trött på alla tråkiga kollegie- och anteckningsblock som säljs i butikerna? Brukar du bläddra runt i dina fullkladdade block utan att hitta det du söker? Välkommen till oss, vi har hittat lösningen! Smarta och snygga anteckningsblock - och inga produkter över hundralappen! Perfekt till dig eller som julklappar!

    SvaraRadera