lördag 12 november 2011

Åhh min stackars blogg!

Jag ignorerar denna stackars blogg fullkomligt, fast jag har inte så mycket att skriva om heller.
Men jag kan berätta om mina Marja Entrich-upplevelser. Jag köpte ju ett set med ansiktsrengöring, ansiktsvatten och hudkräm för lite drygt en månad sen.
Jag trodde ju att jag hade fet hy, det hade jag inte. Min hud är känslig. När jag började med produkterna förvandlades min hud på praktiskt taget en dag. Jag är nu mjuk och smidig i ansiktet, sminket rinner inte längre av, jag är inte längre torr och kliig när jag tvättat mej och all oljighet har försvunnit.
Några små finnar har jag fått, men det är mest små varpluppar och de kommer oftast när jag varit sminkad i flera dagar. Alla de pormaskar jag hade förut har minskat väldigt mycket, de finns kvar men de är inte alls lika tydliga och de är väldigt mycket färre.

Rebeckas blogg, hon säljer ME-produkter.
Dessutom så är hon matsmart, så hon har säkert recept och mattips om ni vill. Och inte nog med det så sjunger hon jättefint, jag tycker att ni ska boka henne till dop och bröllop.

Jag har precis slutat med hårschampoo, vi får se hur länge jag orkar hålla på. Igår provade jag med bara balsamtvätt för första gången, håret blev rent och mjukt. Inte lika squeeky clean som tidigare men det är ju inte heller nyttigt.
Men vi pratar mer om det när jag provat ett tag

För er som vill läsa mer så kolla på www.lockig.se. Där finns allt man behöver veta.

Tvål har jag oxå slutat med, i duschen alltså. Handtvål har jag fortfarande. Istället använder jag en salt/oljeskrubb från Hemkokat.nu.
Jag har ju varit så himla torr jämt, det har dammat av mina strumpbyxor när jag dragit av dej. Huden på smalbenen har varit mer vita än rosa och det har jämt kliat.
Nu skrubbar jag istället och hela jag är mjuk. Jag tror inte att jag luktar så illa heller.

Om man vill köpa hemkokta produkter så finns de på www.hemkokat.nu. Annika som har hemkokat brukar stå på Rättviks marknad, i rondellen. Jag tycker verkligen att ni ska prova skrubben. Jag brukar köpa Lime och Litsea cubeba.

2 kommentarer:

  1. Du är mycket mera omsorgsfull med din blogg än vad jag är med min!!! Och jag håller med. Rebecka sjunger jättefint!! :)

    SvaraRadera
  2. Sötröv!! Vad bra att det fungerade bra med ME-produkterna! =) Hm, såndär scrub lät inte så tokigt, men jag kommer kanske och luktar på dig först IFALL du luktar illa *tihi*

    SvaraRadera