söndag 16 januari 2011

Loppis.

Till helgen, 22-23 januari har jag en loppmarknad på andvägen 10b i Älvdalen.
Peters mamma dog och nu har vi tagit reda på allt det vi ska spara efter henne. Resten ska vi sälja så jag har “öppet hus” i hennes lägenhet.
Det finns kläder, skor, porslin, prydnadsaker, tv, belysning, köksprylar, böcker om tex trädgård, garn, mycket hembroderat mm mm.
Så kom och hjälp mej att få lägenheten tom är ni snälla.

Lördag 10-16
Söndag 10-14

Ps! Vi säljer varm korv och saft oxå.

1 kommentar:

  1. Svar: Jag trivs inte med livsstilen jag återigen hamnat i...dvs för mkt godis och annat onyttigt! Så när magen bli dubbelt så stor mot vad den var innan så känns det jobbigt ;) Jag vet ju dessutom hur ohälsosamt det är att äta som jag gör :S Inte helt ok så jag måste verkligen försöka äta bättre!

    SvaraRadera