söndag 30 januari 2011

Dags att borsta tanden.

Jag är snart snart klar med min svärmors lägenhet, jag har varit där i över 2 veckor i sträck. Varje dag utom i onsdags har jag häckat på andvägen efter jobbet. Hela helgen har jag burit, dammsugit, packat, svurit, förbannat, torkat, skurat, sålt och svurit mer.
Jag har bestämt mej för att sky människor som hamstrar, i mitt hem är det färdighamstrat. Köper jag något så ska jag kasta något som jag har hemma. Tex köper jag ett par trosor så ska jag kasta ett par gamla trosor eller en visp eller i alla fall en veckotidning.

Mina ben har inte blivit rakade på en evighet, mina naglar har brutits och fått en svart rand, fötterna har förvandlats till klövar, jag har levt på gatuköksmat så nu fiser jag som en hel häst, lägenheten är så ingrodd att jag nästan blir galen, håret är fett och kylskåpet är tomt.
Allt detta pga två veckors nästan oavbrutet jobbande, jag är så glad att se en ände MEN DÅ kommer vi på att vi ska köpa ett hus. På tisdag när jag är av med andvägen ska jag pallra mej ner i källaren och börja packa mina egna saker..

Like sand trough the hourglass so are the days of our life.

2 kommentarer: