torsdag 1 april 2010

Det som hänt sen sist!

DSC_0180 I dag la jag 1420 kr på en radio, men inte vilken radio som helst utan en Roberts radio. Rosa vinyl och guldig plast! DSC_0181 Carola och jag har lassat godis som galningar, det var så illa att jag nästan glömde köpa ett påskägg till Peter. DSC_0183I förrgår köpte jag Aftonblaskan eftersom man kunde köpa till en bok om choklad. Det är macarons på framsidan, jag ska prova att baka såna. Men ni vet vad som gäller, håll er ur vägen tills det är fördigbakat. För det här kan gå precis hur som helst. :-) DSC_0189Jag ska ju ha nysydd klänning till pingst, det är bröllopsdags. Inte för mej utan för vänner. Det här är tyget jag valt!  DSC_0190

Jag grävde i mina lådor och hittade handskar, halsband och armband. Det kändes så taskigt att de fina sakerna skulle ligga längst ner i en låda när de istället kunde få ligga framme. Så nu ligger de på min byrå som ett litet 50-talsmonument.DSC_0461 I fredags var jag på modevisning på Mora Parken. Jag dressade mej till tänderna som vanligt (alla andra hade svart) Jag trodde väl aldrig att jag skulle hitta min jämlike men det gjorde jag. Här på bilden syns jag tillsammans med Fru Maj Lundin från Bollnäs. (egentligen heter hon Zachrisson och är vansinnigt rolig)DSC_0460Hej då… ♥

3 kommentarer:

  1. Åh, kul att du slog till på radion till slut :)

    SvaraRadera
  2. Jordens snyggaste radio. Jag är mycket avundsjuk på alla som har denna juvel i sin ägo!
    Glad Påsk på dig!

    SvaraRadera
  3. Jag skulle vilja se ett foto på bara dig. Du ser urläcker ut i den klänningen. En närbild tack!

    SvaraRadera