lördag 18 juni 2011

Den som inte älskar det här har inte förstått något!

Det här är det bästa jag sett på lääänge! Jag tycker att ni borde ta en titt och förundras.
Övervikt betyder inte att man är ful, dum eller mindre värd, tvärtom! Det här är sånt otroligt mod när hela internet svämmar över av strl 34 och den nya stora “kroppstrenden”, att låren inte ska gå ihop längst upp.
Jag själv tycker att det här är oändligt mycket mer spännande än bilder på anorektiska 18-åringar, där skinn spänns över ben och muskler.
Det här är så skönt att se, att vi är många med övervikt och att vi inte skäms för det.
Det absolut jävligaste är när jag ser vuxna människor sitta på internet och vräka ur sej dumheter om “hur man kan låta kroppen förfalla” och “5 kilos övervikt är fetma”.
Jag blir förbannad på sånt men det är väl ganska tydligt.

Nej fram för fler snygga kurviga tjejer, basta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar