lördag 21 maj 2011

Hej hej från flickrummet.

Världen ska tydligen gå under idag, men jag struntade i det och utförde lite arbete här hemma istället. Det är skönt att ha använt lördagen till annat än dator och tv. DSC_0300Hej hej  DSC_0308Jag har hängt upp min stringhylla helt själv, jag blev bara lite vansinnig. Det blev nån liten miss men det är inget som syns. Dessutom så vill jag tillägga att det är lite pyssligt att hänga upp en hylla som är lite krokig från början. Men då gör det inte så mycket att mitt jobb inte var perfekt. Jag är nöjd!DSC_0309 Jag har dragit ihop det ris som blev kvar på gräsmattan och så högg jag ju upp lite lite ved.  Det är lite slarvigt gjort men om nån vecka är jobbet ändå ogjort då det kommer en grävmaskin och bökar upp gräsmattan. Jag hoppas på att det ska se trevligt ut till nästa sommar.
Om nån vill skicka mej en present så önskar jag mej jordgubbsplantor! Eller kanske smultronplantor! Eller ett köttbulleträd, men bara om det växer hemgjorda köttbullar på det, jag gillar inte mamma scan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar