fredag 5 november 2010

Huslängtan.

Jag läser underbara clara nästan lite som en bibel, jag älskar hennes hus, hennes stil och hennes sätt att beskriva.
Nyss läste jag om hur man gör pappersvimplar. Jag blev så sugen och jag har faktiskt massor av scrapbookpapper i garderoben.
Dessutom så tror jag att det finns ett fint snöre i nån låda.

Men just nu längtar jag efter att få välja tapeter, leta prydnassaker och borra upp hyllor. Jag hoppas att jag får bestämma över köket helt själv.
Peter kan få göra vardagsrummet, fair deal.

Blommigt, pastelligt, rart, mjukt och pyntat tror jag får bli mina ledord. Dessutom så jag har planerat att bli bra på heminredning, satsa på det jag gillar. Inte välja sånt som andra skulle välja bara för att. Jag ska köra på och inte fega ur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar