torsdag 20 maj 2010

Nytt i hushållet!

Jag har gjort slut på pengar, igen…

DSC_0094Skor, givetvis. Jag ska på bröllop på lördag så det var väl bäst att ekipera sej :-) DSC_0101Jag hängde med Lisa på loppis. I Färnäs hittade jag en underbar plastburk. Vi trodde 60-tal, är det någon som har nån annan idé? DSC_0102En fantastiskt underbar lampskärm fyndades på loppis för typ 10 kr. Peter lovade att jag skulle få ha den uppe över sommaren. Jag tror att han hatar den. DSC_0104Kaffekanna, fyndad på loppis för 75 kr. Nu måste jag ha kaffekalas. DSC_0108Hos underbara Doris i Garsås hittade jag ett paraply i nylon, det var så billigt att jag skrattade hela vägen till Rättvik.

1 kommentar:

  1. Jag TROR, men jag är inte säker, att den ljusblå plastburken kommer från Oriflame. Hur gammal den är vete tusan, men såna görs väl inte nuförtiden?

    SvaraRadera