onsdag 7 september 2011

Primadonnans pifftips!

Bästa eyelinern hittills kostar inte 695 kr och kommer inte i en tjusig förpackning.
Den bästa eyelinern kommer från e.l.f och kostar 33 kr + frakt. e.l.f har dessutom ganska ofta halva priset på allt om man handlar för 25 pund.

Jag har provat min cream eyeliner i dag och den satt hela dagen! Mitt ena öga rinner lite när jag sminkat mej, inte ens det rubbade färgen. Jo i morse innan det torkat så blev det en liten fläck, men annars såg jag snudd på nysminkad ut när jag kom hem från en 8-timmarsvända till Rättvik.

Jag hade grundat med
Hudkräm Rice från L’occitane
Primer, smashbox
Foundation, Nouba
Puder, Nouba
Primer, Too faced

Det här är min vanliga grund och i vanliga fall så brukar eyelinern släppa (isadora) men inte idag.

Istället för den lilla penseln som följer med så köpte jag en vinklad pensel för 33 kr. Oxå den från e.l.f.
Helt oslagbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar